Jobba!

2010-03-06   23:56:38




Woho!
Nu har jag äntligen fått ett jobb! visserligen bara 6 månader,
men till hösten vill jag ändå börja en skola so who cares?
Hur som helst är det på ett dagis/skola som jag har förstått det.
Vet inte riktigt hur man är med barn eftersom jag inte har några
småsyskon men en utmaning är ju alltid trevligt ^ ^

Har hittat en 1:a som jag ska fara och kolla på om den är ledig,
så vem vet, jag kanske blir hagabo :) fint område så...
trivs ju rätt bra på ersboda också men nu får jag prova mina
vingar som man brukar säga :)

Nu kommer jag dock inte kunna vara lika mycket på KRIS som
har blivit mitt andra hem. Men jag får försöka komma och hälsa
på så mycket som möjligt. Så trevligt folk här ju! Synd bara att det
är så många fördomar om det här stället.
Tänkte passa på att upplysa om att man INTE behöver ha en
färgstark bakgrund för att besöka oss. Vi tar emot er lika varmt ändå :]

Nä nu ska jag väl stänga för dagen så att jag hinner med bussen hem...
om jag kommer mig hem vill säga, det är ju House Of Metal ihelgen och det
betyder MYCKET folk på stan. Och av någon anledning mer onyktra människor.

Ha det så bra tills vidare!

See Ya

Kommentarer






Kommentera inlägget här:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: