Stockholm Nästa?!

2010-01-10   02:16:15



Fick något konstigt ryck för någon dag sen om att jag absolut inte skulle bo kvar i Umeå. Värsta tråkhålan tyckte jag. Nu kan det hända att min önska slog in! Sökte tre jobb på en kväll, ett som servitirs på scandic och ett på ett vanligt café (båda i norge) och ett som förskollärare i Stockholm.
Nu verkar det som att de i stockholm är lite smått intresserade och frågade om jag ska flytta ner till huvudstaden och när i sådana fall! :O GAAAAHH! Vad har jag gjort?! Ska jag bli en 08?! Jag klarar inte av att bo där :O
Har iallafall kollat runt lite på lägenheter som inneboende och hittat en och annan som jag tycker om.
Men fortfarande lääääskigt!
Man ska med andra ord vara försiktig med vad man önskar sig, det kan slå in!


Blir det här min hemstad?

 

Kommentarer






Kommentera inlägget här:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: